:)

:)

09 March 2015

Teh Daun Tin - Homemade


Alhamdulillah.. produk pertama NORASHFARMS
Teh Daun Tin
sebelom saya terima testimoni dari pelanggan lain.. sejujurnya testimoni dari diri saya sendiri dahulu..
1. rasa klo xde gula mmg sedikit pahit.. tapi menyegarkan..
2. nak sedap lagi, campurkan dgn madu

OK!!.. ni part BEST!!

Ape jadi lepas saya minum, saya (REDZUAN- anak Tuan ABD RASHID a.k.a producer Norashfarm.blogspot) saya DEGREE student, UiTM Shah Alam,  Fakulti Sports Science & Recreation

nk pendekkan cerita, sy belajar mcm2 tentang cara pelangsingan bdn, lagi2 sy freelance fitness trainer, sy dah bnyk cuba Teh2 hijau, teh2 bunga, dimana fungsinya utk kurangkan berat badan dan kurangkan kolesterol.. mmg teh2 yang sy dah cuba mmg berkesan.. cuma KESANNYA tak secepat TEH DAUN TIN yang original dibuat oleh mak sy sendiri.. hahaha.. saya Minum je.. angin keluar sajE!!.. dan hilang rase kembung perut selepas makan dan sistem pencernaan dan "pembuangan" saya sgt lancar SERTA-MERTA.. Alhamdulillah.. HEBATNYE POHON DARI SYURGA NI..

jom TRY!!

1 pack (12 sachets) = RM 12 *not including postage fees
JIKA BELI BANYAK.. LAGI MURAH!!

sms/call/whatsapp : 0136438507 (wan)

No comments:

Post a Comment